Innebandy


Idag var det bra körning på hockeyträningen fast än det blev många mål för endera lag per match. =) Men för den som även är sugen att spela innebandy så drar vi även igång ett lag för innebandykorpen!!
Det blir ett lag från Idrottshögskolan Dalarna, som alla får vara med och spela för. Vår målsättning blir helt klart att vinna hela korpserien och är du berädd på det är du välkommen! Jag var där i söndags och kollade och tror mycket väl det skulle vara möjligt. Är du intresserad så häng med här så kommer det snart mer information om detta!

Kommentera gärna om du är intresserad iaf så vet jag hur stor intresset verkar vara. Dock har alla jag pratat med än så länge uttalat sig väldigt possitivt!

Kommentarer
Postat av: Gufen

Väldigt intresserad!

2008-11-26 @ 08:48:41
URL: http://www.gustavhall.se
Postat av: gurrha guf

jag är vldigt intresserad

2008-11-26 @ 08:54:56
Postat av: anders

skulle vara super kul

2008-11-27 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0